Artykuł sponsorowany

Estetyka jako istotny walor odzieży roboczej

Estetyka jako istotny walor odzieży roboczej

Niezaprzeczalnym faktem jest, że nasze ubranie stanowi niejako naszą wizytówkę. Podobnie rzecz wygląda z odzieżą roboczą, stosowaną w rozmaitych zakładach pracy. Mimo, że do jej głównych zadań należy ochrona i zabezpieczenie pracowników przed urazami, może pełnić ona również funkcję reklamową. Jakimi metodami wykonuje się nadruki na tkaninach? Dlaczego warto stosować nadruk reklamowy na odzieży roboczej? Na te oraz na inne pytania, odpowiemy w artykule.

Odzież robocza w wielu zakładach pracy jest elementem niezbędnym, pełniącym istotną funkcję ochronną, stanowiąc skuteczne zabezpieczenie pracowników przed urazami. Ubrania robocze szyte są z odpornych na uszkodzenia materiałów, których właściwości (w tym także kolorystyka) dopasowane są do wymagań wynikających z profilu działalności danego przedsiębiorstwa.

Odzież robocza z nadrukiem, sposobem na zwiększenie rozpoznawalności

Odzież robocza, poza tym, że chroni pracowników przed urazami i uszkodzeniami ciała podczas pracy, może pełnić także funkcję reklamową. Przedsiębiorcy zlecają nadruk reklamowy na koszulkach, kamizelkach, bluzach roboczych, kurtkach, aż po kombinezony, spodnie czy czapki.

Pracownik noszący odzież roboczą z nadrukiem reklamowym promuje działalność przedsiębiorstwa, a także znacząco zwiększa rozpoznawalność firmy, stając się jej wizytówką. Nie bez znaczenia jest także poczucie przynależności do danej grupy i możliwość utożsamiania się z marką.

Umieszczenie logo czy chwytliwego hasła reklamowego na odzieży roboczej, pozwala skutecznie zwiększyć rozpoznawalność firmy, co ma szczególne znaczenie w przypadku pracowników, mających bezpośredni kontakt z klientami. Pracownicy noszący odzież roboczą z logo lub innym nadrukiem reklamowym, stanowią „chodzącą reklamę”, promując przedsiębiorstwo przy okazji wykonywania swoich pracowniczych obowiązków.

Nadruk reklamowy na odzieży roboczej to doskonałe uzupełnienie plakatów, banerów reklamowych, a także kampanii radiowych i telewizyjnych. Szeroko pojętą produkcją materiałów reklamowych, a także wysokiej jakości nadrukiem na tkaninach (w tym – nadrukiem reklamowym na odzieży roboczej), zajmuje się firma poligraficzno-reklamowa „Patrz” z Iławy.

Nadruki na tkaninach – techniki znakowania

Firmy, zajmujące się produkcją materiałów reklamowych, znakując tkaniny korzystają z różnorodnych technik. Wśród najpopularniejszych metod nadruku na tkaninach, wymienić warto sitodruk (przy dużych nakładach) lub termotransfer (polegający na wgrzewaniu specjalnych folii lub papierów w tkaninę).

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.